Sv: Förstaperioden???
Tranås AIF forsätter att spelar BRA och ROLIG Hockey, precis som jag vill ha den...men hasse bör nog isido sätta all annan träning och bara öva SKOTT PÅ MÅL. SKJUT MER OCH SÄTT ERA CHANSER för i helve.....