Sv: 3 st nya friska points
The Sittingbull:

Tomten är från Mora, JA ;)
Men de har väl knappast med vårat hockeylag att göra!?
"kvällens totala förnedring" ? Jaha... vi får väl se hur det blir med den saken! =)