Sv: Klacken
Låter som en bra ide tycker jag ska för övrigt stå i klacken på söndag också och hjälpa till. Tycker att den ska köras isf nån gång under de 10 sista minuterna i varje period.

AIF ÄR DOM BÄSTA...