Sv: FY FAN VA DÅLIGT!!!!
Så här dåligt får man inte spela inför hemmapubliken, man visar ingen inställning och inget hjärta. Örebro imponerade dock inte på mig, ett taggat Taif hade inte haft några problem att ta 3 poäng.

Skärpning nu för fan, visa att ni kan spela hockey!