Sv: FY FAN VA DÅLIGT!!!!
Merxx: Vad säger tränarna mer om vårt spel? Har de någon förklaring till att vi släpper in mål på löpande band? Eller till varför vi spelar som pojklagsspelare? Har Linge slutat? Varför? Är det nån mer som slutat? Och varför?