Sv: Vart ska det sluta???
Frågan är ju om Tranås-företagen är snåla eller om Taif verkligen har någon som kan sälja rekam på ett bra sätt?
Men vi vet ju visserligen att Stiga hellre lägger sina pengar på kinesiska klubbmästerskap i dampingis än på Taif!