Sv: Blir nog...........
Merxx: Instämmer, om inget hänt ännu blir det nog inget senare heller. Tyvärr, det hade vi behövt.

Du borde inte ens skriva att Holmis kan bli skadad igen. Tror alla vet hur det slutar om inte Holmis är med.