Sv: Seger eller?
ForzamalmJR: Om Medin nu är ute efter pengar så hade de´väl varit smartare å stanna i LHC eftre Örebro nedskärning på lönerna eller .....

TROR PÅ 3 SKÖÖÖÖNA POÄNG I KVÄLL !!!!!!!!!