Sv: Ljungbyresan!
Kan ju inte vara inställt på söndag. Det kommer att anmäla sig många idag, jag lovar Hasse!! Vänta tills efter matchen iaf!

Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!