RÖGLE???
LÄmnade idag hallen för första gången innan tredje var slut. Förlust mot Rögle som inte ens var bra. De var bara stora.
Dags att avgå nu Hasse?
J.Ström å Liket enda som är oki idag. Går heller inte skylla på Jensen.