Sv: RÖGLE???
Det var väl långt ifrån kört innan tredje? Ström hade ju 2 kalas lägen tex i andra sen i tredje så kom Lindström helt fri. Domarns insats i sista var skandal minst sagt. Usch va jobbigt...