Sv: Halmstad Hammers - Tranås 1-3
härlig vinst men trist skada på johan.

Det som glädjer mest är att vi äntligen kan spela riktig grishockey! Hellre det än svändörrar som gör att vi släpper in massor av mål och förlorar matcher.