Sv: Livet är ingen fest.............
Ja man ger väl inte upp trots detta hopplösa läge! Man får väl kika på hur det ser ut! Dyker troligtvis upp på träningen som vanligt! Hoppas dock att Taif agerar i frågan snarast!