Sv: Tranås - Mörrum 1-3
Patrik M: Mörrums målvaktsspöke Edgar Masalkis var nog en av de ruggigaste jag har sett i Bredstorpshallen nånsin vilken målvakt, elitserieklass på honom.
Jag är ändå stolt över TAIF's spel. De spelade på toppen av sin kapacitet, helt klart.