Sv: Tranås - Mörrum 1-3
TRex: Throgen bra...??! Vilket skämt.. Vet inte hur många poäng aif har förlorat pga att motståndarna haft bättre målvakt än AIF... väldigt många är det i alla fall..!!!
Ny målvakt borde finnas på önskelistan... Jonas Fransson kanske...