Sv: Hasses krönika
Angående Hasses nya krönika, mycket onödigt att skriva "den som brukar kommentera bortamatcherna". Det var väl inte riktigt sant, för det är väl Björnsson som brukar göra det?
Hoppas bara inte han får skit för detta, då han gör ett riktigt bra jobb!