Sv: Hasses krönika
Till Perzzon. Ska man inte som supporter peppa och stötta laget i alla lägen? Eftersom alla andra säger vad dom tycker och tänker får väl även Hasse göra det, eller ska han bara ta emot skit?

Inte hata bara älska