Sv: KVAL
jag hoppas ni håller er kvar...det är ju en ganska kort resa till tanås från karlskoga....så jag hoppas att ni kan hålla er kvar så inte nått växjö lakers eller nått sånt lag går upp....

Forza Bofors!!