Sv: FCS på NERGÅNG!!!!
Det är skillnad när det inte går bra och när
spelarna inte ens vill som det var i andra
perioden mot Mora.
Jag står fortfarande i klacken och kommer
fortsätta med det, men det blir fler och fler
som skiter i det.