Sv: TAIF TROGEN!!
Instämmer. För mig är det bara ett lag som gäller. Har alltid varit så och kommer alltid förbli så.

Men min flickvän tycker inte det är kul när jag tjurar ett par dagar efter varje förlust. Däremot passar hon på att vifta på rumpan efter varje vinst.