Sv: Grishockey
Måste tillägga angående matchen att Throgen var sanslöst bra igår, Noaksson & Svensson giganter i defensiven och framåt var Hellerstedt & Skidén riktiga kämpar! Vilket fighter-hjärta Skidén har, härligt att se!