Sv: Ny Lindström
Jag hoppas att nå´n ser till att Sigge får en egen presentation innan matchen så att det finns chans till ovationer till honom. Jag menar han har ju faktiskt varit en av Sveriges främsta backar genom tiderna, så visst bör han hyllas!!!!!