Sv: Förlust mot stora starka tuffa fula LIF!
Håller med föregående talare hoppas nu vi visar att vi hör hemma i allsvenskan de två nästkommmande matcherna också. Två 6 poängs matcher! Anmäl er till bussen också så det blir en resa på fredag.