Sv: JUNIORER
Kanske lite, men jag tror ändå att dom kommer uträtta mycket offensivt! Tycker det luktar baklängesmål även när de mest rutinerade taif-spelarna är på isen så det kan inte bli sämre!
In med juniorerna!!