Sv: Förlust
Ja återigen så var det en stor insats av johan-johan och Jocke men fler behöver kliva fram, det räcker inte att en kedja producerar! Svensson gjorde som "vanligt" en stor insats som back och även Skidén spelade skapligt bra!