Sv: Elitlicens???
Vill bara ge Merxx och Patrik M en eloge för att de orkade läsa mastodontmailet angående elitlicensen. Själv läste jag typ vå rader innan jag insåg hur andefattigt det är att diskutera detta urvattnade ämne. ///Krekula