Sv: Taif-Logon
hehe jo d ska ajg=) kanon bra d du då ska vi se om den ä snygg o så o nåt go o ha föresten ä d du som ahr skaat den eller hur komemr d sig att d finns en sån??? aja nu ä kl snart 15:30 så nu ska ajg skynda mig upp till hallen

ha d gött

//Benke