Till månsson
hej jag ååker ju o sänder hokcey på onsdag i halmstad d finns en plats kvar kan kanske bli 2 platser otto funderar på o hänga med om han väljer att itne åka kan du ta platsen men som sagt kanske finns en plats till ifall otto trotsa allt skulle tacka ja aja ha d gött

M.V.H//Benke