Sv: Tingsryd i trubbel!
Bye Bye Tingsryd Bye Bye Tingsryd


Snart bara ett TAIF i småland och äntligen kanske Tingsrydarna slutar att Kalla Tranås för protest-taif.....

skadeglädjen är den enda sanna glädjen =)

//BoBBan