Sv: LövDahl till Danska Esbjerg??
Märkligt agerande av Lövdahl får man säga, kunde ha skött det bättre!

Såg preliminära spelprogrammet i TrT idag! Lutar åt att det blir bortamatch mot Halmstad fredagen 25 januari, Resa kanske vore ngt?