Sv: 6-0!!
Tyder väl på en viss styrka att vinna med 6-0 när man spelar dåligt större delen av matchen. Personligen tycker jag matchen blev bättre för varje period. Tycker 2:a och framför allt 3:e var helt ok, såg stabilt ut.