Sv: 6-0!!
Manne, Skidén, Brodnik, Nilsén & Johwelin vill jag berömma efter dagens match! Sen vill jag slå ett slag för den hårt arbetande Jocke Leijon som bara blir bättre för varje match just nu, många som glömmer bort honom!