Sv: Örebro - TAIF
Nu gäller det att så många som möjligt blir medlemmar, pengarna behövs!

Även du Merxx, ryktet har nått mig att du inte ens köpte en billott, så du kan gått bli medlem två gånger!

Mot Play Off!