Sv: TAIF-Mörrum
Håller med...
Angående Norberg så är han enligt vad jag har hört en sån spelare som om det börjar gå lite emot honom o han inte tycker det är så kul så skiter han typ i det. Är väl ungefär så det sett ut på J-macherna.