Sv: TAIF:s "derbygrupp"
Kvaliten hade ju blivit jämnare dessutom mellan Norra och Södra serien skulle jag tro. Ibland undrar man om de i toppen dragit åt slipsarna för hårt så cirkulationen till hjärnan funkar dåligt?