Sv: LANDS SORG!
HAHA,tror ta mej f...n att TAIF spelat bättre än vad dom så kallade hockey-proffsen gjorde!! SUPERSKANDAL säger jag bara!!!
Men nu gäller det att ladda tills imorrn och ta 3 poäng till
FORZA TRANÅS!!!!