Sv: FAN VAD DÅLIGT AIF!!!
Var uppe en sväng på träningen idag, var dock inte nån träning utan mental träning?! Hoppas det väcker grabbarna till morgondagens match iaf, jag vill inte åka 46mil i onödan.