Sv: Säsongen över!
Står i TrT idag att Ljunkan inte får förnyat
förtroende i TAIF, p.g.a att han är för
dyr...står även en del om Junior tränaren,
han dementerar dock att han skulle vara
aktuell som Ljunkans ersättare. Hoppas att
han har rätt!

Man kan även fråga sig en annan sak: Hur ska
TAIF ha råd med en etablerad tränare när
Ljunggren var för dyr?