Noaksson has left the building!
Noaksson ska enligt uppgift ha lämnat Taif i dagarna, han sågs
hämta sina grejer ifrån ishallen igår!
Behöver isig inte betyda någonting, men har även hört det ifrån
ganska säkra källor.

Det skulle vara synd då Noaksson är stabil i defensiven.