Sv: Taif pantar!
De är ett härligt initiativ. Kommer det mer sådant här från de nya i organisationen kommer det att bli en fin säsong. Dessutom jävligt kul att tranåsborna ställer upp för sitt hockeylag. Det borde man kunna utnyttja vid flera tillfällen.