Sv: Första påskriften
Härligt Skiden! Han har bara gått åt rätt håll hela säsongen eller vad säger ni? Tror vi får stor nytta av honom i framtiden som sagt, nu har han ju en säsong med allsvensk rutin dessutom bakom sig.