Sv: Första påskriften
SKidén är helt klart en kille som kommer bli jäkligt bra under de närmsta säsongerna och visade sig bli bättre och bättre ju längre säsongen gick! En riktig kämpe och en vass avslutare!

Vi väntar på flera framförallt vårt riktiga ess Holmström!