Sv: JOHAN STRÖM!
Å andra sidan är det väl nu de få veckor på året som A-lagsspelarna har ledigt från allt vad hockey heter förutom kontraktsförhandlingar! Kan kanske förklara varför inte fler hjälpte till! En eloge till Johan Ström iallafall!