Sv: Forzza!!!
Hade precis för mig att Taif skrev ett 3-års sponsoravtal med stiga inför den superallsvenska säsongen och att det skulle gå ut efter denna säsong! Men jag hade kanske fel i det! Synd isåfall hade behövts nya huvudsponsoravtal i nuläget!