Sv: Äntligen lite goda nyheter!
hepp: varför tror du att holmström lägger av? Det var ju likadant förra året alla trodde att han skulle lägga av men han fortsatte........jag tror inte på att han lägger av förrens det bekräftas av honom själv.....