Sv: Lite oroande för Taif:s del?
Låter väl som Taifs sponsorer det! De tänker inte på att för att få mer satsning från Taifs sida behövs mer sponsorpengar! Det är ju pengar som saknas det är ju därför vi har de skulder vi har och den satsning vi har!