Sv: Tack Johan!!!
Det var ju fan att gris-Mörrum skulle klara
sig kvar. Frågan är bara; har dom råd att
spela i allsvenskan nästa säsong?
Men det var kul att Nybro kunde säkra
platsen, det blir trevliga resor dit i höst!

Dags för Manne att skriva på!