Sv: Tack Johan!!!
Johnny B Good: Tror nog att Manne kommer att skriva på ett nytt kontrakt. LHC har gjort klart med Daniel Sperrle från Arboga.

Lr e de nån som vet nån mer klubb som varit intreserade av Manne???