Sv: Tack Johan!!!
Perzzon: Tror med på att Manne skriver på snart. Det vore ju lustigt om inga andra klubbar är intresserade av honom, en av södra allsvenskans bästa och jämnaste målvakter.

Men varför välja en seriekonkurent?