"SVESSE"
Kan meddela den glada nyheten att "Svesse" skrev på två-årskontrakt med AIF igår kväll. Han valde mellan Sarpsborg i Norge och AIF. Blev som sagt det sistnämnda.
Det börjar falla på plats nu !!!!!!!!!!!!!

FORZA AIF !!!!!!